FAQ

 Levering & Returneringer

  • Hvordan leverer I?

Vi bruger primært DAO til vores levering, og vi leverer gratis i hele Danmark til pakkeshop.

Du kan forvente at din pakke ankommer indenfor 1-3 dage. Når vi sender ordren vil du modtage en bekræftelsesmail med et tracking nummer. Vær ikke bekymret hvis systemet siger at tracking nummeret ikke virker - da det typisk tager 24 timer for deres system at opfange en ny levering.

Hvis du ikke har modtaget din ordre indenfor 3 dage, bedes du venligst kontakte os så vi kan finde en løsning.

  • Kan jeg returnere mit produkt?

Vi har en 30-dages returpolitik, hvilket betyder, at du har 30 dage efter modtagelsen af din vare til at anmode om en retur.

For at være berettiget til en retur, skal din vare være i samme stand, som du modtog den, ubrugt og med tags, samt i original emballage. Du skal også have kvittering eller købsbevis.

For at starte en retur, kan du kontakte os på hey@augmentum.dk.

Hvis din retur bliver accepteret, sender vi dig et returlabel samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer sendt tilbage til os uden først at anmode om en retur vil ikke blive accepteret.

 

Generelle spørgsmål om os

  • Hvad betyder Na Crema?

Na Crema kommer fra det italienske udtryk sto na crema, og betyder jeg har det fantastisk. Det er denne følelse vi ønsker at alle vores kunder oplever:)

 

Kontakt

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?

Den bedste måde at kontakte os på er ved at sende os en mail på hey@augmentum.dk eller via vores kontaktformular under Kontakt

Vi svarer altid indenfor 24 timer.

Hvordan bruger man masken? 

Video